Jobbe hos oss

denne siden publiserer vi fortløpende informasjon om ledige stillinger i foreningen.

JOBBE SOM TRENER PÅ VÅRE BARNE-, UNGDOMS- OG VOKSENPARTIER?
Er du nysgjerrig på hvordan det er å jobbe som trener i Trondhjems Turnforening? Vi er alltid på utkikk etter engasjerte, lærevillige og positive trenere. Ikke nøl med å ta kontakt med Sportslig leder bredde Jorun Hals på e-post jorun@trondhjemsturn.no dersom akkurat DU kunne tenke deg å jobbe som trener i foreningen!

VI SØKER ETTER FLERE TRENERE I 50% STILLING TIL VÅRE BARNE –  OG UNGDOMSGRUPPER
Søknadsfrist: 10
. desember
Vi søker etter 3 – 4 trenere i 50% stillinger på våre barne og ungdomsgrupper.
Er du litt nysgjerrig, interessert i turn, og har lyst å jobbe tre dager i uken ved siden av studier eller annen aktivitet? Da kan dette være det rette for deg.

Les annonse

VI SØKER HOVEDTRENER FOR VÅR KONKURRANSEGRUPPE TROPP
Søknadsfrist: 30. november
Vi søker hovedtrener for konkurransgruppen tropp. Gruppen består av en junior og senior teamgymgruppe på  20 gymnaster, samt ca. 30
rekrutterings gymnaster fra 9 år og eldre. I tillegg har vi flere åpne rekrutterings og konkurransegrupper som også vil være en del av arbeidsfeltet.

Vi ønsker en trener med erfaring i lagbygging og turn på høyt nivå.  Kandidaten må ha gode kommunikasjonsevner, og være villig til å jobbe i tråd med klubbens strategi for å oppnå dens ambisjoner og mål.

Oppstart så snart som mulig.

Fullstendige annonser: Norsk versjon:
Hovedtrener Teamgym
English version: