MEDLEM I TRONDHJEM TURNFORENING

Når du melder deg på ett av våre partier blir du også medlem i foreningen. Som medlem betaler man en årlig medlemskontigent. Dette er i tillegg til treningsavgiften. Medlemskapet er personlig.

Ønsker du å melde deg på ett av våre partier gå til fanen "Treningstilbud" der vil du finne våre timeplaner og beskrivelser av alle partier.

ØNSKER DU Å BLI  STØTTEMEDLEM?
Selv om du ikke er aktivt medlem på ett av våre partier, kan du likevel være støttemedlem. Ved å være medlem i foreningen bidrar du til å støtte barn og unge  som ønsker å drive med gym og turn.

Som voksent medlem over 15 år kan du delta og har stemmerett på foreningens årlige generalforsamling.

Medlemsskapet gir deg også grunnforsikring igjennom NGTF

Har du  meldt deg på ett av våre partier vil du få tilsendt medlemsavgiften på e-post og i SPOND- appen i løpet av kort tid.

Du betaler medlemsavgift en gang pr. kalenderår.

PRISER FOR MEDLEMSKAP 2024

Barn: 250,-