EUROGYM 2024

Bli med på Trondhjems turnforenings foreningstropp til Eurogym i 2024.

14.-19. Juli 2024 arrangeres det Eurogym for ungdom 13 - 18 år (født mellom 2006 og 2011) i Bodø. Eurogym er den største turnfestivalen for ungdom fra hele Europa. Et fantastisk arrangement hvor man får opplevelser og venner for livet.

Trondhjems Turnforening ønsker å melde på en egen foreningstropp. Her kan alle uansett nivå melde seg på. Treninger vil være høsten 23 og våren 24. Treningstiden er foreløpig satt til å være fredager kl 17.00 - 19.00 i Midtbyen. Men vil også ha noen samlinger i løpet av året.
Her vil de vil blant annet trene på turnelementer, akrobatikk, musikk og bevegelse og lære en koreografi som de da skal vise fram på Eurogym. Vi vil også ha noe dugnadsaktivitet for denne gruppen for å få ned prisen for deltagelse. Det er ingenting iveien for å gå på andre partier i tillegg til Eurogym gruppa. Vi har flotte, erfarne trenere med god erfaring fra oppvisningstropper som skal ha ansvaret: Henriette Apalnes, Christine Heggstad og Pernille Andresen.

Første offisielle info Bulletin 1 for Eurogym 2024 er nå kommet: Trykk på knapp nedenfor BULLETIN 1 EUROGYM 2024
Her står det mye info om om arrangementet alt fra oppvisninger, workshops, fun zone, partys, åpningsseremoni, galla, utflukter og mye mer.
Arrangør har også en nettside og sosiale medier man kan følge med på: Eurogym2024.com

Vi kjører i første omgang en interessepåmelding inn til oss for å estimere ca antall som har lyst å delta: Trykk på knapp INTERESSEPÅMELDING nedenfor

Håper du/ditt barn/ungdom har lyst å være med! :) Dette er er opplevelse for livet! :)

Har du spørsmål om Eurogym?
Send en mail til: jorun@trondhjemsturn.no

BARNEKRETSTURNSTEVNET

BKTS er for barn og unge 7 - 13 år. Stevnet arrangeres hvert år i en av de første ukene i juni. Stevnet er ett samarbeid imellom en av foreningene i Trøndelag og Trøndelag gymnastikk og turnkrets.

Trondhjems Turnforening tilbyr alle medlemmer mellom 7 - 13 år å delta på stevnet. I ukene før stevnet arrangerer vi stevnetreninger hvor vi lærer i et foreningsprogram.

I år arrangeres stvnet på Ørlandet 16.-18. juni og vi stiller med 100 barn, og 20 trenere og ledere.

STEVNER FOR VOKSNE

Turnstevner for voksne er svært populært blant våre mosjonister. Både NGTF og andre internasjonale forbund arrangeres forskjellige typer stevner hvert år for mosjonister. Å reise på turnstevner i godt voksen alder er svært hyggelig og gøy. Stevner som våre mosjonister reiser til er;

• Golden age
  • Landsturnstevner
  • World gymnastrada
  • Gym for life Challenge