HAR DU LYST Å STÅ PÅ HENDER I ARBEIDSTIDEN? HVA PASSER IKKE BEDRE ENN EN JOBB I TRONDHJEMS TURNFORENING?

Vi søker trenere til alle våre grupper, har du ett brennende engasjement for gym og turn, litt erfaring som trener eller selv har drevet med turn, troppsturn, parkour, oppvisning eller mosjon så kanskje en jobb i Trondhjems Turnforening er det du trenger.

Hos oss er det mulig å jobbe noen timer pr. uker eller å ha dette som din hovedjobb, i tillegg til times trenere ansetter vi trenere i stillinger fra 50 – 100% . Vi er på jakt etter personer som brenner for turn og som ser det viktige i aktiviteten for alle våre medlemmer.

VI SØKER ETTER TRENERE TIL FØLGENDE GRUPPER:

• Våre barnegrupper
    • Foreldre – og barn 1 – 5 år
    • Gymlek 4 – 5 år
    • Turn 6 – 10 år
  • Ungdom og voksne:
    • Turn 10 – 15 år
    • Trampolineturn 8 – 18 år
    • Ungdom/saltogrupper 13+
    • Parkour
    • Voksenturn og mosjon
  • Konkurransegrupper