VOKSENTURN

I MIDTBYEN OG GRANÅSEN

Har du drømt om å lære å slå hjul, stå på hender og gjøre salto men dine foreldre meldte deg aldri på turn? Hos oss har du mulighet å lære dette i voksen alder. Vi har voksenturn partier fra 18 år, men våre eldste medlemmer på disse gruppene er mellom 50 og 60 år.  Her er alder ingen hindring. På våre voksenturnpartier skaper vi mestringsglede, selvfølelse og opplevelsesglede gjennom trening av grunnleggende turn og basiselementer på alle nivåer. Alle skal få utfordringer uansett om du har turnet før eller ikke. Semester fra uke 2 - 18

Pris pr semester 1 dag pr uke kr 1850,-, dag 2 (ekstra trening) kr 1150,-

Pris sommer semester vises i påmeldingen.

MOSJON GYMX

I MIDTBYEN

Mosjons partiene er et tilbud til deg som er fra 50 år og eldre og som ønsker å trene forskjellige former for aerobic, styrke, koordinasjon og bevegelser sammen andre voksne. Vi bruker konseptet Gym X som er en  fellesbetegnelsen for alle mosjons- og treningsaktiviteter for ungdom, voksne og godt voksne fra NGTF. Deltakere som er med på våre mosjons partier er også velkommen til å delta på sosiale aktiviteter for voksne og ikke minst stevner i både inn og utland.

Pris pr semester: 1 dag pr uke kr 1000,- to dager pr uke kr. 1200,-