Voksenturn 18 år +

På våre voksenturnpartier skal vi skape mestringsglede, selvfølelse og opplevelsesglede gjennom trening av grunnleggende turn og basiselementer på alle nivåer.

Se hva Adressa skriver om vår voksenturngruppe her!

Gjennomføring

Treneren organiserer oppvarming, basistrening og avslutning med styrke. I hoveddelen blir det satt opp poster for innlæring av turnelementer, men det er opp til hver enkelt deltaker hva man ønsker å jobbe med. Vi tilpasser treningsopplegget på bakgrunn av deltakernes erfaring med turn. Vi skal også trene turnelementer på blant annet matte, trampoline, trampolinebane, trampett og hopp. Det er mulig å trene bom og armapparater for de som måtte ønske det.

Hvilket nivå er det på voksenturn?

Vi tilpasser treningsopplegget for hver enkelt deltaker på bakgrunn av deltakernes erfaring med turn.  Alt fra nybegynnere til erfarne.

Vi tilbyr voksenturn i Midtbyen og Granåsen.

Apparathallen i Midtbyen

Apparathallen

Hallen i Granåsen

hall4

Treningsavgift

• Treningsavgift for høstsemesteret: 1800,- (en dag i uken)/900,- per ekstra treningsdag. Ved påmelding betaler du 500,- av avgiften per parti du melder deg på (refunderes ikke ved en eventuell avmelding). Resterende del av treningsavgiften blir sendt ut som en egen betaling, og skal betales før oppstart.

Husk at du også må betale den årlige medlemskontigenten på 200,- for å kunne delta på våre aktiviteter.

Timeplan for høsten 2022 og våren 2023

Høstsemesteret starter opp i uke 35. Før du melder deg på et parti er det viktig at du leser informasjonen som står HER!

Dersom du ønsker å trene flere dager i uken så kan du melde deg på de ekstrapartiene som passer best for deg.

Partier i Granåsen
P280 tirsdager kl. 20.15-21.45
P281 onsdager kl. 20.15-21.45

Partier i Midtbyen
P180 mandager kl. 21.00-22.30
P181 torsdager kl. 21.00-22.30

Er partiet du ønsker å melde deg på fullt? I så fall kan du sette deg opp på ventelisten til partiet ved å registrere en påmelding.

Trykk HER for å gå til samlet timeplan og påmelding for alle våre partier.