Voksenturn 18 år+

VOKSENTURNPARTIER

Voksenturn er et av våre mest populære tilbud for både turnforeldre, gamle gymnaster og nye gymnaster Tilbudet er for de som ønsker å leke samt trene i turnhallen, uavhengig av nivå og hvorvidt man har tidligere erfaring med turn.

Se hva Adressa skriver om vår voksenturngruppe her!

voksenturn

Hva er voksenturn?
På voksenturn er det trenere som legger til rette for samt veileder treningen. På voksenturn må alle deltakerne bidra samt ta ansvar for både seg selv og andre.

Hvilket nivå er det på voksenturn?
Vi tilpasser treningsopplegget for hver enkelt deltaker på bakgrunn av deltakernes erfaring med turn.  Voksenturn vil inneholde både øvelser som generell basistrening, grunnleggende turnelementer på matte, trampoline, trampett og hopp.

Vi tilpasser også treningsopplegget for de med mye erfaring med turn, og som allerede mestrer grunnleggende turnelementer som rulle, hjul, håndstående og saltoer på og i trampett. Treningene vil i tillegg til grunnleggende turn, basiselementer og styrke, gi mulighet til å utfordre seg selv med nye elementer.

STED

Vi tilbyr voksenturn i Midtbyen og Granåsen.

Apparathallen i Midtbyen

Apparathallen