Voksenturn 18 år +

voksenturn

På våre voksenturnpartier skal vi skape mestringsglede, selvfølelse og opplevelsesglede gjennom trening av grunnleggende turn og basiselementer på alle nivåer.

Se hva Adressa skriver om vår voksenturngruppe her!

Gjennomføring

Treneren organiserer oppvarming, basistrening og avslutning med styrke. I hoveddelen blir det satt opp poster for innlæring av turnelementer, men det er opp til hver enkelt deltaker hva man ønsker å jobbe med. Vi tilpasser treningsopplegget på bakgrunn av deltakernes erfaring med turn. Vi skal også trene turnelementer på matte, trampoline, trampett og hopp. Det er mulig å trene bom og armapparater for de som måtte ønske det.

Hvilket nivå er det på voksenturn?
Vi tilpasser treningsopplegget for hver enkelt deltaker på bakgrunn av deltakernes erfaring med turn.

Vi tilbyr voksenturn i Midtbyen og Granåsen.

Apparathallen i Midtbyen

Apparathallen

Hallen i Granåsen

hall4

Treningsavgift

Treningsavgift for høstsemesteret: 1750,- (trening en dag i uken) / 2900,- (trening to dager i uken) / 4050,- (trening tre dager i uken) / 5200,- (trening fire dager i uken)

Treningsavgift for vårsemesteret: 1750,- (trening en dag i uken) / 2900,- (trening to dager i uken) / 4050,- (trening tre dager i uken) / 5200,- (trening fire dager i uken)

Betalingslink for høstsemesteret sendes ut tre uker før semesteroppstart, og må betales senest en uke før oppstart. Treningsavgiften for vårsemesteret betales senest 18. januar. Husk også den årlige medlemskontigenten på 300,- som betales i januar. Nye medlemmer betaler medlemskontigenten for inneværende år ved påmelding til et parti.

Ved påmelding mindre enn en uke før oppstart betaler man treningsavgiften samme dag som man melder seg på partiet.

Timeplan høsten 2020 og våren 2021

GranåsenMidtbyen
Tirsdag
Fra kl. 20.15 til kl. 21.45 (P280)
Mandag
Fra kl. 21.00 til kl. 22.30 (P180)
Onsdag
Fra kl. 20.15 til kl. 21.45 (P281)
Torsdag
Fra kl. 21.00 til kl. 22.30 (P181)
Meld meg på

Trykk her for å gå til samlet timeplan og påmelding for alle våre partier.