Våre tilbud og aktiviteter i juni

MINITURNKURS
Dato: 21. mai–16. juni

Fra uke 21-24 tilbyr vi intensivkurs i turn. Kursene varer i 4 uker, og har trening 1 dag i uken.

BARNEKRETSTURNSTEVNET
Dato: 1.-3. juni

I overkant av 70 gymnaster fra Trondhjems Turnforening reiser til Meldal sammen med trenere og lagledere for å delta på Barnekretsturnstevet.

NORGES CUP NR. 2 FOR TURN MENN
Dato: 8.-10. juni

10 av våre gymnaster fra Turn menn reiser til Tromsø for å delta i Norges Cup nr. 2.

LANDSLAGSSAMLING TROPP
Dato: 8.-10. juni

Jeanette, Hanna, Fiona og Sigbjørn fra Tropp reiser til Arendal for å delta på landslagssamling.

TRENINGSSAMLING EUROGYM
Dato: 8.-10. juni

8.-10. juni deltar flere av våre gymnaster på treningssamling i forbindelse Eurogym, som er et oppvisningsstevne for ungdom i regi av UEG som arrangeres hvert andre år. Eurogym arrangeres 15.-19. juli 2018 i Liege, Belgia.

VETERANFESTIVAL
Dato: 9. juni

9. juni er det duket for Veteranfestival i turnhallene i Midtbyen. Vel møtt!

NM JUNIOR
Dato: 15.-17. juni

15. juni reiser Marius, Sebastian, Jesper H., Kasper, Julie, Synne og Pil fra Turn menn og Turn kvinner til Oslo for å delta i NM junior. Vi ønsker våre gymnaster lykke til i konkurransen!

ØRLAND SOMMERCAMP
Dato: 22.-24. juni

Flere av våre gymnaster reiser til Ørlandet for å delta på Ørland sommercamp. Med 17 instruktører fra hele Skandinavia, og mange aktiviteter på programmet skal vi ha en kjempeflott treningshelg på Ørlandet.

LANDSLAGSSAMLING TURN MENN
Dato: 25.-30. juni

Wilhelm fra Turn menn reiser til Tønsberg for å delta på landslagssamling.

LANDSLAGSSAMLING TROPP
Dato: 25. juni – 1. juli

Jeanette, Hanna, Fiona og Sigbjørn fra Tropp reiser til Holmen for å delta på landslagssamling.

SOMMERIDRETTSSKOLE I UKE 26
Dato: 25.-29. juni

I uke 26, 32 og 33 arrangerer vi sommeridrettsskole for deg som er i alderen 6-12 år i Midtbyen. På sommeridrettsskolen skal vi blant annet turne, dra på bowling, Sverresborg museum, ha utedag og dra i svømmehallen for å bade. Ikke minst skal vi ha en kjempesosial uke sammen, og få mange nye venner!

KLUBBKONKURRANSE 17.-18. MARS I MIDTBYEN
Dato: 17.-18. marsTrondhjems Turnforening inviterer til klubbkonkurranse lørdag og søndag 17.-18. mars i Midtbyen. Under klubbkonkurransen vil alle deltakere få muligheten til å vise frem det de har lært på høstens partier og grupper. Alle partier og grupper vil øve på øvelser (fra nivå 1-3) til konkurransen i ukene før klubbkonkurransen arrangeres. Deltakerne velger selv hvilke apparater de ønsker å stille i under konkurransen.Lesmer_mindreEurogym arrangeres 15.-19. juli 2018 i Liege, Belgia.Eurogym arrangeres 15.-19. juli 2018 i Liege, Belgia.Eurogym arrangeres 15.-19. juli 2018 i Liege, Belgia.