Våre aktiviteter og tilbud i oktober

FAMILIE- OG EGENTRENINGSTIMER
Dato: 6.-27. oktober

I oktober arrangerer vi familie– og egentreningstimer fra kl. 14.00-15.00 i våre turnhaller i Midtbyen og Granåsen.

Datoer for våre familie- og egentreningstimer i oktober:

• Lørdag 6. oktober
  • Lørdag 20. oktober
  • Lørdag 27. oktober

TURN KVINNER DELTAR I FIG NR. 3 I ASKER
Dato: 5.-7. oktober

5.-7. oktober reiser 8 av våre gymnaster fra Turn kvinner til Asker for å delta i FIG nr. 3.

HØSTFERIE
Dato: 8.-14. oktober

Fra 8.-14. oktober er det høstferie, og det vil ikke være trening for våre barne-, ungdom- og voksenpartier.

FAMILIEDAGER I HØSTFERIEN
Dato: 11.-14. oktober

I høstferien ønsker Trondhjems Turnforening velkommen til FAMILIEDAGER 11.-14. oktober i turnhallen i Granåsen – hvor vi vil ha drop in-timer for små og store fra kl. 12.00-16.00 på torsdagen og fra kl. 10.00-14.00 fredag-søndag.

TURN KVINNER OG TURN MENN DELTAR I NASJONAL REKRUTTKONKURRANSE I TROMSØ
Dato: 12.-14. oktober

12.-14. oktober reiser flere av våre rekrutter fra Turn kvinner og Turn menn til Tromsø for å delta i nasjonal rekruttkonkurranse.

TURN KVINNER OG TURN MENN DELTAR I REGIONSFINALEN I KRISTIANSUND
Dato: 19.-21. oktober

19.-21. oktober deltar de fleste av våre gymnaster fra Turn kvinner og Turn menn i årets siste regionale konkurranse for apparatturn; Regionsfinalen.

TURN MENN DELTAR I NORGES CUP NR. 3 PÅ LØRENSKOG
Dato: 26.-28. oktober

26.-28. oktober deltar fem av våre gymnaster fra Turn menn i Norges cup nr.3.

BLI MED PÅ UNGDOMSTURNSTEVNET
Dato: 26.-28. oktober

26.-28. oktober arrangeres ungdomsturnstevnet på Vikhammer for gymnaster 8. klasse + (til og med 24 år). Dette blir en helg fylt med mye aktivitet, som blant annet workshops innen turn og trampoline.

ÅRETS SKUMLESTE DAG?
Dato: 31. oktober

Onsdag 31. oktober er det duket for Halloweenfeiring i våre haller. Ta gjerne på deg ditt skumleste antrekk på trening. Kanskje er det du som skremmer oss mest denne dagen?

Partiene i Apparathallen vil ha trening som vanlig (det samme gjelder for voksenpartiet i Granåsen). I gymsalen og i hallen i Granåsen vil det være åpen hall fra kl. 16.00-20.00. Det vil si at du som trener på et onsdagsparti selv kan bestemme når du ønsker å trene under Halloweenfeiringen. Det vil være trenere til stede i hallen som kan veilede deg om du skulle ønske det.

NB: Vi tillater ikke bruk av ansiktssminke i våre haller under Halloweenfeiringen.

KLUBBKONKURRANSE 17.-18. MARS I MIDTBYEN
Dato: 17.-18. marsTrondhjems Turnforening inviterer til klubbkonkurranse lørdag og søndag 17.-18. mars i Midtbyen. Under klubbkonkurransen vil alle deltakere få muligheten til å vise frem det de har lært på høstens partier og grupper. Alle partier og grupper vil øve på øvelser (fra nivå 1-3) til konkurransen i ukene før klubbkonkurransen arrangeres. Deltakerne velger selv hvilke apparater de ønsker å stille i under konkurransen.Lesmer_mindreEurogym arrangeres 15.-19. juli 2018 i Liege, Belgia.Eurogym arrangeres 15.-19. juli 2018 i Liege, Belgia.Eurogym arrangeres 15.-19. juli 2018 i Liege, Belgia.