Våre aktiviteter og tilbud i mars

FAMILIETIMER I MIDTBYEN
Dato: 3., 10. og 24. mars

Lørdag 3., 10. og 24. mars ønsker vi velkommen til våre familietimer i gymsalen i Midtbyen, hvor vi vil ha drop in-timer for små og store fra kl. 14.30-15.30. Under familietimene vil det være mulig å kjøpe seg noe godt å drikke og spise i turnkaféen.

NM KVALIK
Dato: 9.-11. mars

33 av våre troppsgymnaster deltar i NM kvalik (13-17 år) 9.-11. mars i Arendal. NM Kvalik er en kvalifiseringskonkurranse til Norgesmesterskapet i nasjonale klasser for junior, hvor de 15 beste troppene i hver klasse kvalifiserer seg til NM nasjonale klasser junior som avholdes 5.-6. mai i Stag.

TRENINGSSAMLING EUROGYM
Dato: 9.-11. mars

9.-11. mars deltar flere av våre gymnaster på treningssamling i forbindelse Eurogym, som er et oppvisningsstevne for ungdom i regi av UEG som arrangeres hvert andre år. Eurogym arrangeres 15.-19. juli 2018 i Liege, Belgia.

KLUBBKONKURRANSE 17.-18. MARS I MIDTBYEN
Dato: 17.-18. mars

Vi inviterer til klubbkonkurranse lørdag og søndag 17.-18. mars i Midtbyen. Under klubbkonkurransen vil alle deltakere få muligheten til å vise frem det de har lært på høstens partier og grupper. Alle partier og grupper vil øve på øvelser (fra nivå 1-3) til konkurransen i ukene før klubbkonkurransen arrangeres. Deltakerne velger selv hvilke apparater de ønsker å stille i under konkurransen.

ALPHA FACTOR CUP NR. 1
Dato: 23 .-25. mars

23.-25. mars reiser flere av våre gymnaster fra Turn menn og Turn kvinner til Molde for å delta i årets første Alpha Factor Cup-konkurranse.

LANDSLAGSSAMLING TURN MENN
Dato: 23.-28. mars

23.-28. mars reiser Jesper, Kasper og Wilhelm fra Turn menn på landslagssamling. Vi ser frem til å delta på samlingen, og håper at våre tre gymnaster får en flott treningssamling i Oslo.

PÅSKEFERIE
Dato: 26. mars-2. april

Fra 26. mars til 2. april er det kun trening for våre konkurransepartier. Vi ønsker alle våre medlemmer en nydelig påskeferie!

KLUBBKONKURRANSE 17.-18. MARS I MIDTBYEN
Dato: 17.-18. marsTrondhjems Turnforening inviterer til klubbkonkurranse lørdag og søndag 17.-18. mars i Midtbyen. Under klubbkonkurransen vil alle deltakere få muligheten til å vise frem det de har lært på høstens partier og grupper. Alle partier og grupper vil øve på øvelser (fra nivå 1-3) til konkurransen i ukene før klubbkonkurransen arrangeres. Deltakerne velger selv hvilke apparater de ønsker å stille i under konkurransen.Lesmer_mindreEurogym arrangeres 15.-19. juli 2018 i Liege, Belgia.Eurogym arrangeres 15.-19. juli 2018 i Liege, Belgia.Eurogym arrangeres 15.-19. juli 2018 i Liege, Belgia.