Våre aktiviteter og tilbud i august

LANDSLAGSSAMLING TROPP
Dato: 6.-12. august

Jeanette, Hanna, Fiona og Sigbjørn fra Tropp reiser til Arendal for å delta på landslagssamling.

Lesmer_mindre

TRENINGSSAMLING FOR TURN KVINNER OG TURN MENN
Dato: 5.-11. august

5.-11. august deltar 20 av våre gymnaster på treningssamling for Turn kvinner og Turn menn i Kabelvåg, Lofoten.

SOMMERIDRETTSSKOLE I UKE 32 og 33
Dato: 6.-11. august og 13.-18. august

I uke 26, 32 og 33 arrangerer vi sommeridrettsskole for deg som er i alderen 6-12 år i Midtbyen. På sommeridrettsskolen skal vi blant annet turne, dra på bowling, Sverresborg museum, ha utedag og dra i svømmehallen for å bade. Ikke minst skal vi ha en kjempesosial uke sammen, og få mange nye venner!

Lesmer_mindre

REGIONSSAMLING FOR TURN KVINNER
Dato: 24.-26. august

24.-26. august samles gymnaster fra Turn kvinner til regionssamling for Midt-Norge i turnhallen i Midtbyen.

KLUBBKONKURRANSE 17.-18. MARS I MIDTBYEN
Dato: 17.-18. marsTrondhjems Turnforening inviterer til klubbkonkurranse lørdag og søndag 17.-18. mars i Midtbyen. Under klubbkonkurransen vil alle deltakere få muligheten til å vise frem det de har lært på høstens partier og grupper. Alle partier og grupper vil øve på øvelser (fra nivå 1-3) til konkurransen i ukene før klubbkonkurransen arrangeres. Deltakerne velger selv hvilke apparater de ønsker å stille i under konkurransen.Lesmer_mindreEurogym arrangeres 15.-19. juli 2018 i Liege, Belgia.Eurogym arrangeres 15.-19. juli 2018 i Liege, Belgia.Eurogym arrangeres 15.-19. juli 2018 i Liege, Belgia.