Våre aktiviteter og tilbud i april

FAMILIETIMER I MIDTBYEN
Dato: 7., 21. og 28. april

Lørdag 7., 21. og 28. april ønsker vi velkommen til våre familietimer i gymsalen i Midtbyen, hvor vi vil ha drop in-timer for små og store fra kl. 14.30-15.30. Under familietimene vil det være mulig å kjøpe seg noe godt å drikke og spise i turnkaféen.

NM TEAMGYM JR.
Dato: 6.-8. april

20 av våre troppsgymnaster deltar i NM Teamgym Jr. 6.-8. april i asker.

EKSTRAORDINÆR GENERALFORSAMLING
Dato: 11. april

Styret i Trondhjems Turnforening innkaller til ekstraordinær generalforsamling onsdag 11. april kl. 18.00 i Auditoriet i Statens Hus. Vel møtt!

ALPHA FACTOR CUP NR. 2
Dato: 13.-15. april

13.-15. april arrangeres årets andre Alpha Factor Cup i våre haller i Midtbyen, hvor over 200 spente gymnaster skal delta. Under konkurransen vil det være salg av mat og drikke. Alpha Factor vil ha en stand i konkurranseområdet hvor det vil være mulighet for å kjøpe turndrakter.

NB: Det er ikke trening for våre partier og grupper i Midtbyen lørdag 14. april og søndag 15. april.

Vi ønsker alle velkommen til en sosial og trivelig turnhelg i Midtbyen!

NORGES CUP NR. 1
Dato: 20 .-22. april

20.-22. april reiser flere av våre gymnaster fra Turn menn til Bergen for å delta i årets første Norges Cup.

TRENINGSSAMLING EUROGYM
Dato: 20.-22. april

20.-22. april deltar flere av våre gymnaster på treningssamling i forbindelse Eurogym, som er et oppvisningsstevne for ungdom i regi av UEG som arrangeres hvert andre år. Eurogym arrangeres 15.-19. juli 2018 i Liege, Belgia.

REGIONSSAMLING TURN MENN
Dato: 27.-29. april

27.-29. april samles gymnaster fra Turn menn til regionssamling for Midt-Norge i Molde.

SEMESTERAVSLUTNING FOR VÅRE PARTIER OG GRUPPER
Dato: 24. april – 10. mai

24. april – 10. mai er det semesteravslutning for våre partier og grupper. Gymnastene vil motta ferdig utfylt evalueringsskjema og diplom siste treningsdag. Timeplanen for høstsemesteret publiseres på vår nettside fredag 20. april. Mer informasjon om påmeldingen til neste semester vil bli publisert før vårsemesteret er ferdig.

KLUBBKONKURRANSE 17.-18. MARS I MIDTBYEN
Dato: 17.-18. marsTrondhjems Turnforening inviterer til klubbkonkurranse lørdag og søndag 17.-18. mars i Midtbyen. Under klubbkonkurransen vil alle deltakere få muligheten til å vise frem det de har lært på høstens partier og grupper. Alle partier og grupper vil øve på øvelser (fra nivå 1-3) til konkurransen i ukene før klubbkonkurransen arrangeres. Deltakerne velger selv hvilke apparater de ønsker å stille i under konkurransen.Lesmer_mindreEurogym arrangeres 15.-19. juli 2018 i Liege, Belgia.Eurogym arrangeres 15.-19. juli 2018 i Liege, Belgia.Eurogym arrangeres 15.-19. juli 2018 i Liege, Belgia.