Ungdomsturn 13 år +

På Ungdomsturn (13 år +) skal vi skape mestringsglede og økt selvfølelse gjennom trening av grunnleggende turn og basiselementer på alle nivåer.

Gjennomføring

På partiet jobber vi mye med basistrening som koordinasjon, styrke, bevegelighet og posisjoner. Vi jobber også med grunnleggende turnelementer på matte, og vi bruker apparatene tumbling, trampoline og trampett for å gjøre vanskeligere elementer som salto, stift, araber, flikkflakk og skru. Partiet passer både for nybegynnere og viderekomne.

Partiet har trening på tirsdager fra kl. 20.00-21.30. For påmelding trykk HER.

Partiet har treninger i Apparathallen.

Apparathallen

Treningsavgift

Treningsavgift for høstsemesteret: 2550,- (trening en dag i uken) / 4175,- (trening to dager i uken)

Treningsavgift for vårsemesteret: 2550,- (trening en dag i uken) / 4175,- (trening to dager i uken)

Betalingslink for høstsemesteret sendes ut tre uker før semesteroppstart, og må betales senest en uke før oppstart. Treningsavgiften for vårsemesteret betales senest 18. januar. Husk også den årlige medlemskontigenten på 200,- som betales i januar. Nye medlemmer betaler medlemskontigenten for inneværende år ved påmelding til et parti.

Ved påmelding mindre enn en uke før oppstart betaler man treningsavgiften samme dag som man melder seg på partiet.