Ungdomsturn jenter og gutter 12 år +

På Ungdomsturn (12 år +) skal vi skape mestringsglede og økt selvfølelse gjennom trening av grunnleggende turn og basiselementer på alle nivåer. Dette er partier for ungdom som vil turne for gøy.

Gjennomføring

På partiene jobber vi mye med basistrening som koordinasjon, styrke, bevegelighet og posisjoner. Vi jobber også med grunnleggende turnelementer på matte, og vi bruker apparatene tumbling, trampoline og trampett for å gjøre vanskeligere elementer som salto, stift, araber, flikkflakk og skru. Partiene passer både for nybegynnere og viderekomne.

Partiene har treninger i Apparathallen.

Apparathallen

Timeplan vårsemester 2023

Vårsemesteret starter opp i uke 2.

Før du melder deg på et parti er det viktig at du leser informasjonen som står HER!

P147 Ungdomsturn tirsdager fra kl. 20.00-21.30
MELD PÅ

P146 Trampolineturn
12 år +
tirsdager fra kl. 19.30-20.30
MELD PÅ

P143 Trening ekstra dag lørdager 13.45 – 15.00 i apparathallen. Gruppen meldes på som tilleggsprodukt til parti 147

Er partiet du ønsker å melde deg på fullt? I så fall kan du sette deg opp på ventelisten til partiet ved å registrere en påmelding.

Treningsavgift

• Treningsavgift for høstsemesteret: 2300,- (en dag i uken)/3800,- (to dager i uken).

Husk at du også må betale den årlige medlemskontigenten på 200,- (1 – 15 år) 300,- (16 – 69 år)for å kunne delta på våre aktiviteter.

Trykk HER for å gå til samlet timeplan og påmelding for alle våre partier.