Ungdomsturn 12 år +

På Ungdomsturn (12 år +) skal vi skape mestringsglede og økt selvfølelse gjennom trening av grunnleggende turn og basiselementer på alle nivåer. Dette er partier for ungdom som vil turne for gøy.

Gjennomføring

På partiene jobber vi mye med basistrening som koordinasjon, styrke, bevegelighet og posisjoner. Vi jobber også med grunnleggende turnelementer på matte, og vi bruker apparatene tumbling, trampoline og trampett for å gjøre vanskeligere elementer som salto, stift, araber, flikkflakk og skru. Partiene passer både for nybegynnere og viderekomne.

Partiene har treninger i Apparathallen.

Apparathallen

Treningsavgift

• Treningsavgift for høstsemesteret: 2300,- (en dag i uken)/3600,- (to dager i uken). Send en e-post til tt@trondhjemsturn.no før du melder deg på treningsparti nr. 2, slik at du får tilsendt egen rabattkode for treningsavgiften.

Husk at du også må betale den årlige medlemskontigenten på 200,- for å kunne delta på våre aktiviteter.

Timeplan for høsten 2022 og våren 2023

Høstsemesteret starter opp i uke 35. Før du melder deg på et parti er det viktig at du leser informasjonen som står HER!

Timeplan høsten 2020 og våren 2021

P184 Ungdomsturn tirsdager fra kl. 20.00-21.30

P183 Trampolineturn
12 år +
tirsdager fra kl. 19.30-20.30

Er partiet du ønsker å melde deg på fullt? I så fall kan du sette deg opp på ventelisten til partiet ved å registrere en påmelding.

Trykk HER for å gå til samlet timeplan og påmelding for alle våre partier.