Timeplaner og påmelding

Hele hallen – Granåsen  LAST NED TIMEPLAN
 Gymsalen – Midtbyen  LAST NED TIMEPLAN
 Apparathallen – Midtbyen  LAST NED TIMEPLAN

Fra og med høsten 2018 vil våre gymnaster automatisk være påmeldt både høstsemesteret (2018) og vårsemesteret (2019) når de blir påmeldt våre partier høsten 2018.

Høstsemesteret starter opp i uke 36, mens vårsemesteret starter opp i uke 2. Det er ikke treninger i skoleferiene eller på helligdager. Du vil finne en komplett oversikt over partiets treningsdager på partiets påmeldingsside.

Ledige plasser på vårsemesterets partier åpner for påmelding onsdag 12. desember kl. 12.00. Partier det allerede er venteliste på vil ikke bli åpnet for påmelding før det eventuelt blir ledige plasser på partiene.

BETALING AV TRENINGSAVGIFTEN FOR VÅRSEMESTERET

I perioden fredag 23. november til 9. desember kl. 23.59 kan du betale treningsavgiften for vårsemesteret ved å logge deg inn på din medlemsprofil (gjelder kun dersom du har deltatt på høstsemesteret. Gjelder ikke konkurransepartiene og Preteam). Treningsavgiften vil da ligge klar for betaling når du trykker på “betaling” inne på din medlemsprofil. Du vil motta e-post med påminnelse om å betale treningsavgiften. I denne e-posten vil du få mer informasjon om blant annet bytte av parti og informasjon om våre ventelister.

NB: Dersom treningsavgiften ikke betales innen fristen vil du automatisk miste plassen din på partiet.

PÅMELDING TIL VÅRE PARTIER I GRANÅSEN

I Granåsen tilbyr vi blant annet foreldre- og barnpartier (1-4 år), gymlekpartier (4-6 år), trampolineturn (8 år +), turnpartier 1.-4. klasse (med og uten trampolinedel), voksenturn (18 år +), parkour og turntriks (10 år +) og drop in familietimer.

PÅMELDING TIL VÅRE PARTIER I GYMSALEN (MIDTBYEN)

I Gymsalen tilbyr vi blant annet foreldre- og barnpartier (1-4 år), gymlekpartier (4-6 år), turnpartier 1.-4. klasse, drop in familietimer, turnpartier (5. klasse +), mosjonspartier og parkour og turntriks (10 år +).

PÅMELDING TIL VÅRE PARTIER I APPARATHALLEN (MIDTBYEN)

I Apparathallen tilbyr vi blant annet turnpartier (5. klasse +), drop in egentreningstimer (5. klasse +), ungdomsturn SALTO (13 år +), voksenturn (18 år +).