Timeplaner og påmelding

VI INVITERER TIL TURNDAG MED FAMILIEN FØRSTKOMMENDE LØRDAG

Lørdag 23. juni inviterer vi til turndag med familien fra kl. 13.00-16.00 i Apparathallen i Midtbyen.

IMG_8914

I Apparathallen har vi et stort utvalg utstyr og apparater som deltakerne kan benytte til å øve på ulike turntriks. Det vil være felles oppvarming på alle timene, og trenere i hallen som kan veilede både små og store som ønsker det.

I turnkaféen vil vi ha salg av saft, kaffe og vafler. Deltakere som har på seg klesplagg fra foreningens kleskolleksjon (t-skjorte, genser, turndrakt eller lignende) kan forsyne seg med en gratis vaffelplate i kaféen. Det vil være et eget område i hallen hvor det vil være mulig å sette seg ned for små og store som ikke deltar på aktiviteten i hallen.

Anbefalt alder for timene under turndagen: 1 år + fra kl. 1300-14.00 og 6 år + fra kl. 14.00-16.00.

Pris: 100,- per deltaker (barn under 6 år kan ha med seg én voksen som får gratis adgang i hallen). Barn 10 år + og ungdom kan være i hallen uten følge av voksne.

All aktivitet under turndagen foregår på eget ansvar. Dersom du har betalt medlemskontigenten er du forsikret når du deltar på turndagen. Du må ikke være medlem av foreningen for å delta på turndagen, men må da være oppmerksom på at du ikke er forsikret gjennom foreningen når du deltar. Ønsker du å bli medlem av foreningen kan du melde deg inn ved å trykke HER.

Du kan booke timer på turndagen i Vipps:

1. Trykk på “betal”-knappen, og søk på Trondhjems Turnforening.
  2. I menyen velger du kategorien “Turndag i Apparathallen”. Du kan nå booke timen du ønsker å delta på. Bookingen er først registrert når du har gjennomført betalingen.
  3. Ordrebekreftelsen må fremvises ved inngang til hallen.

Vi gjør oppmerksom på at vi har et begrenset antall plasser på hver enkelt time. Vi anbefaler derfor at du booker plass i god tid før arrangementet starter.

Vi refunderer ikke deltakeravgiften for deltakere som ikke møter opp på turndagen.

SOMMERIDRETTSSKOLE I UKE 26, 32 og 33

I sommerferien (UKE 26, 32 og 33) arrangerer vi sommeridrettsskole fra mandag til fredag for barn mellom 6-12 år. Bli med på en uke med trening, lek, moro og hygge!

1

Vi skal blant annet turne, dra på bowling, Sverresborg museum, ha utedag og dra i svømmehallen for å bade. Ikke minst skal vi ha en kjempesosial uke sammen, og få mange nye venner!

Dørene åpner kl. 08.00, hver dag, og det vil være mulig å spise medbrakt frokost i turnkaféen. Oppmøte senest kl. 08.45, da begynner dagens aktiviteter. Vi avslutter dagen i turnkaféen kl. 15.00. Alle deltakere krysser seg av ved ankomst og avreise.

Nivået på aktivitetene vil være tilrettelagt for både nybegynnere og viderekomne.

Vi har et begrenset antall plasser, så her er det førstemann til mølla!

Trykk på ukenummeret du ønsker å melde deg på:

TIMEPLANER FOR VÅRE BARNE-, UNGDOM- OG VOKSENPARTIER HØSTEN 2018 OG VÅREN 2019

STED  HØSTEN 2018/VÅREN 2019
 Hele hallen – Granåsen  SE TIMEPLAN
 Gymsalen – Midtbyen  SE TIMEPLAN
 Apparathallen – Midtbyen  SE TIMEPLAN

Fra og med høsten 2018 vil våre gymnaster automatisk være påmeldt både høstsemesteret (2018) og vårsemesteret (2019) når de blir påmeldt våre partier og grupper. Ved påmeldingen til partiet betaler man treningsavgiften for høstsemesteret. Treningsavgiften for vårsemesteret betales ved årsskiftet, det samme gjelder medlemskontigenten for år 2019.

Høstsemesteret starter opp i uke 36, mens vårsemesteret starter opp i uke 2. Det er ikke treninger i skoleferiene eller på helligdager. Du vil finne en komplett oversikt over partiets treningsdager på partiets påmeldingsside.

Endring av navn og partinummer
Vi gjør oppmerksom på at flere av våre partier har endret partinummer. I timeplanen finner du en komplett oversikt over alle våre barne-, ungdom- og voksenpartier.

Våre tidligere apparatturn- og troppspartier har endret navn til turn 5. klasse +. Aktivitetsbeskrivelsen for partiene finner du HER.

Påmelding til våre partier
2. mai kl. 12.00* åpner påmeldingen til våre barne- og ungdomspartier som har trening fra mandag- torsdag i Apparathallen. Påmeldingen åpner kun for gymnaster som har deltatt på vårsemesterets partier i Apparathallen (NB: gjelder ikke for deltakere på voksenturn eller ekstra dag-partiet).
9. mai kl. 12.00* åpner prioritert påmelding for våre medlemmer.
– 22. mai kl. 12.00 åpner påmeldingen for nye medlemmer.
* For å kunne benytte deg av fortrinnsretten må medlemskontigenten for år 2018 være betalt.

PÅMELDING TIL VÅRE PARTIER OG GRUPPER I GRANÅSEN

I Granåsen tilbyr vi blant annet foreldre- og barnpartier (1-4 år), gymlekpartier (4-6 år), trampolineturn (8 år +), turnpartier 1.-4. klasse (med og uten trampolinedel), voksenturn (18 år +), parkour og turntriks (10 år +) og drop in familietimer.

PÅMELDING TIL VÅRE PARTIER OG GRUPPER I GYMSALEN (MIDTBYEN)

I Gymsalen tilbyr vi blant annet foreldre- og barnpartier (1-4 år), gymlekpartier (4-6 år), turnpartier 1.-4. klasse, drop in familietimer, turnpartier (5. klasse +), mosjonspartier og parkour og turntriks (10 år +).

PÅMELDING TIL VÅRE PARTIER OG GRUPPER I APPARATHALLEN (MIDTBYEN)

I Apparathallen tilbyr vi blant annet turnpartier (5. klasse +), drop in egentreningstimer (5. klasse +), ungdomsturn SALTO (13 år +), voksenturn (18 år +).