Timeplaner og påmelding

Generell informasjon

Alle partier starter opp i uke 36. Det er ikke treninger i skoleferiene eller på helligdager. Påmelding skjer fra partienes informasjonssider eller ved å trykke på timeplanen under.

Påmelding uten betaling av treningsavgiften

Som følger av situasjonen med koronaviruset vet vi at den økonomiske situasjonen i mange familier kan være utfordrende nå. Av den grunn vil betaling av treningsavgiften første skje rett før oppstart, og ikke når man foretar selve påmeldingen.

Tiltak i forbindelse med koronaviruset

Vi følger myndighetenes regler og retningslinjer med tanke på å forhindre smitte av koronaviruset. Til høsten kan man nok forvente at det vil være noen restriksjoner på trening, slik som for eksempel krav om håndvask før og etter trening samt at man blir hjemme dersom man er syk. Vi reduserer også antall deltakere på hvert parti. Bortsett fra dette forventer vi at treningene vil foregå som normalt. Dersom situasjonen skulle endre seg vil vi sende ut informasjon om dette.

Timeplaner høsten 2020/våren 2021

Trykk på partinummeret i timeplanen for å gå direkte til informasjons- og påmeldingssiden for det aktuelle partiet.

Midtbyen

Påmelding til sommerens turncamper

I sommerferien (UKE 26, 32 og 33) arrangerer vi Trondhjems Turncamp fra mandag til fredag. Bli med på en uke med trening, lek, moro og hygge!

For mer informasjon og påmelding se:

Informasjonside uke 26 | Informasjonside uke 32 | Informasjonside uke 33