Påmeldingen til høst- og vårsemesteret

77.jpg

Fra og med høsten 2018 vil våre gymnaster automatisk være påmeldt både høstsemesteret (2018) og vårsemesteret (2019) når de blir påmeldt våre partier og grupper. Ved påmeldingen til partiet betaler man treningsavgiften for høstsemesteret. Treningsavgiften for vårsemesteret betales ved årsskiftet, det samme gjelder medlemskontigenten for år 2019.

Høstsemesteret starter opp i uke 36, mens vårsemesteret starter opp i uke 2. Det er ikke treninger i skoleferiene eller på helligdager. Du vil finne en komplett oversikt over partiets treningsdager på partiets påmeldingsside.

Timeplanen for høst- og vårsemesteret
Du finner timeplanen for våre barne-, ungdom- og voksenpartier høsten 2018 og våren 2019 HER.

Endring av navn og partinummer
Vi gjør oppmerksom på at flere av våre partier har endret partinummer. I timeplanen finner du en komplett oversikt over alle våre barne-, ungdom- og voksenpartier.

Våre tidligere apparatturn- og troppspartier har endret navn til turn 5. klasse +. Aktivitetsbeskrivelsen for partiene finner du HER.

Nye partier
Familietimer i Granåsen og Midtbyen
Fra høsten 2018 vil vi tilby familietimer fra kl. 14.00-15.00 på lørdager både i Granåsen og Midtbyen.

Egentreningstime 5. klasse + i Apparathallen
Fra høsten 2018 tilbyr vi drop in EGENTRENINGSTIMER 5. KLASSE + på lørdager fra kl. 14.00-15.00 i Apparathallen. Egentreningstimene er for gymnaster som går på våre partier og grupper, og som ønsker ekstra trening i form av egentrening.

Parkour og turntriks 10 år +
På Parkour og turntrikspartiet vil deltakerne få trening innenfor parkour, freerunning og tricking. Partiet er godt egnet for snowboardere, skatere og for de som ønsker å lære seg noen kule triks.

Påmelding  til våre partier
2. mai kl. 12.00* åpner påmeldingen til våre barne- og ungdomspartier som har trening fra mandag- torsdag i Apparathallen. Påmeldingen åpner kun for gymnaster som har deltatt på vårsemesterets partier i Apparathallen (NB: gjelder ikke for deltakere på voksenturn eller ekstra dag-partiet).

9. mai kl. 12.00* åpner prioritert påmelding for våre medlemmer.
– 22. mai kl. 12.00 åpner påmeldingen for nye medlemmer.
* For å kunne benytte deg av fortrinnsretten må medlemskontigenten for år 2018 være betalt. Vi anbefaler at du logger deg inn på din medlemsprofil før påmeldingen starter, slik at du kan sjekke at medlemskontigenten er betalt. Dersom medlemskontigenten ikke er betalt vil du ikke få prioritert påmelding til våre partier. Du kan logge deg inn på din medlemsprofil ved å trykke HER.

Når du melder deg på et av våre partier
Dersom du allerede er medlem av foreningen logger du deg inn på medlemsprofilen din samtidig som at du gjennomfører påmeldingen. Dersom du opplever problemer med påmeldingen anbefaler vi deg å logge deg inn på din medlemsprofil for å dobbeltsjekke at dine personalia er korrekt registrert i vårt medlemssystem. Vi gjør oppmerksom på at telefonnummeret ditt skal være registrert med 8 siffer. Du skal ikke skrive +47 eller 47 foran telefonnummeret ditt. Du kan logge deg inn på din medlemsprofil HER.

Dersom du er ny deltaker på våre partier kan du melde deg inn i foreningen samtidig som at du gjennomfører påmeldingen til et av våre partier.

Glemt brukernavn og passord?
Dersom du har glemt brukernavnet og passordet ditt kan du få tilsendt brukernavnet og passordet ved å fylle ut e-postadressen du er registrert med i vårt medlemssystem ved å trykke HER.

Venteliste
Dersom partiet er fullt kan du sette deg opp på partiets venteliste. Du gjør dette ved å fylle ut opplysningene i påmeldingsfeltet. Dersom det blir ledig plass på partiet vil du motta en e-post med tilbud om plass. Tilbudet faller bort dersom du ikke takker ja til plassen innen 24 timer.