Treningsavgifter

Treningsavgiften betales hvert semester (vår/høst). I tillegg til treningsavgiften må man også betale medlemskontigenten (betales kun én gang per kalenderår).

Semestersats

Høst 22

Foreldre og barn: 1700,-

Gymlek 4-6 år: 1900,-

Turn 1.-4. klasse og 5. klasse + (grunnleggende nivå, 1 time i uken): 2100,- en dag i uken/3500,- to dager i uken

Troppsturn 5. klasse + nivå 2 og 3 med dugnad/uten dugnad: 3000,- nivå 1og 2/4500,-nivå 1 og 2, 3600,- nivå 3/7200,- nivå 3(rekrutt)

Apparatturn jenter 5. klasse + nivå 1, 2 og 3 med dugnad/uten dugnad: 3100,- nivå 1/4500,- nivå 1, 3400,- nivå 2/5000,-nivå 2, 3600,- nivå 3/7200,- nivå 3

Turn og tropp gutter parti 160, 161 og 162 1. dag 2500,- , 2 dager 3800,-
Parti 163 3. dager uten/med dugnad 6000,-/4000,-

Ungdomsturn: 2300,- en dag i uken/3600,- to dager i uken

Trampolineturn: 2100,- en dag i uken/3500,- to dager i uken

Parkour: 2100,- en dag i uken/3500,- to dager i uken

Voksenturn: 1800,- en dag i uken. 900,- per ekstra treningsdag

Mosjonspartier: 1000,- en dag i uken/1200,- to dager i uken/1400,- tre dager i uken

Medlemskontigenter år 2022

Medlemskontigenten dekker forsikring for våre deltakere, og må være betalt før man kan delta på trening. Medlemskontigenten faktureres 1. januar.

Satser

Barn 1-15 år: 200,-

Voksen 16-69 år: 300,-

Honnør 70 år +: 200,-

Bursdagsfeiringer

Du kan booke bursdagsfeiring i våre turnhaller ved å sende en e-post til tt@trondhjemsturn.no.

Prisliste

Bursdagsfeiring i Gymsalen og turnkaféen (2 timer, gjelder søndager): 1500,-

Bursdagsfeiring i Gymsalen  og turnkaféen (2 timer, egen bursdagsvert deler av feiringen): 2000,-

Bursdagsfeiring i Apparathallen  og turnkaféen (2 timer, egen bursdagsvert deler av feiringen): 2200,-

Bursdagsfeiring i Granåsen (1,5 timer, egen bursdagsvert): 1800,-

Salgsbetingelser

1. Ordrebekreftelse

Når betalingen er gjennomført vil du motta ordrebekreftelse til din e-postadresse.

2. Betalingsmåte

Vi tilbyr betaling med Visa og MasterCard.

3. MVA

Gjeldende medlems- og treningskontigenter for Trondhjems Turnforening fremkommer på foreningens nettside, og oppdateres årlig ved årsmøte. Det skal ikke betales merverdiavgift av verken medlems- eller treningskontigentene; prisene som er oppgitt er dermed nettopriser.

4. Angrerett, avmelding og utmelding

Du har to treningsdager angrefrist etter innbetaling av treningsavgiften for å få tilbake deler av treningsavgiften. Du betaler da for medlemskontigenten samt 500,- av treningsavgiften som ikke er refunderbar.

Du kan melde deg av partiet ved å sende en e-post til tt@trondhjemsturn.no med en skriftlig bekreftelse på avmeldingen innen utgangen av din andre treningsuke (gjelder både for høstsemesteret og vårsemesteret). Antall treningsuker du har hatt regnes fra det tidspunktet du ble påmeldt partiet. Dersom du er påmeldt høstsemesterets partier regnes angreretten for vårsemesteret fra uke 2. Fra din tredje treningsuke vil påmeldingen være bindene, og treningsavgiften vil ikke bli refundert med mindre du kan forevise en legeattest.

Du beholder medlemskapet ditt i foreningen selv om du melder deg av et parti. Ønsker du å melde deg ut av foreningen må du sende oss en skriftlig oppsigelse per e-post tt@trondhjemsturn.no