BLI MED PÅ TURNCAMP UKE 26 OG 33

I uke 26 og 33 arrangerer vi igjen vår årlige sommer turncamp. Har du lyst å delta på sommerens kuleste idrettsuke med fokus på turn og trampoline meld på en eller begge ukene. Vi vil ha aktiviteter fra kl 0900 - 1500 mandag - fredag. For mere informasjon gå til "påmelding".

ANDRE NYHETER

Gratis Drop-in i påskeferien

Vi gjentar suksessen fra vinterferien og inviterer til gratis drop-in mandag og tirsdag i påskeferien, både i midtbyen og i Granåsen.

Generalforsamling 2024

Trondhjems Turnforenings styret inviterer sine medlemmer til generalforsamling 2024. Årsberetningen er nå klar og kan leses ved å trykke på saken

Vi setter ned prisen på partier med ledige plasser

Vi er godt i gang med turn semesteret, Fra uke 9 setter vi ned prisene med 50% på de partiene det fremdeles er ledig plass på. Har du lyst å prøve deg på turn fra uke 9 til uke 17/18 kan du melde deg på nå og starte trening i uke 9.