Trondhjems Turnforening, i samarbeid med NGTF, inviterer alle til kvalifiseringskonkurranse og Norgesmesterskap i Troppsgymnastikk Nasjonale klasser miks og menn junior. Konkurransen finner sted 7.-8. mars 2020 i Trondheims Storstue; Trondheim Spektrum.

Last ned komplett invitasjon ved å trykke HER.

Overnattingsmuligheter

Vi har valgt Scandic hotell Lerkendal som stevnehotell. Hotellet ligger som en del av Lerkendal Stadion er på 14. etasjer og har flott utsikt over Trondheim. Hotellet ligger 2,1 km fra konkurransearenaen, det er mulig å ta rutebuss til studentersamfunnet og gå derifra.
Det er fremdeles mulighet til å bestille overnatting. Dette gjøres ved å sende inn dette skjemaet til kari.kvam@trondhjemsturn.no innen 25.01.2020

Transport og kartoversikt

Trondheim Spektrum (Nidarøhallen) ligger i Klostergata 90. Dersom du benytter deg av buss vil vi anbefale at du tar bussen til Samfundet. Fra bussholdeplassen kan du gå langs Nidelva eller klostergata. Ved kjøp av voksenbillett hos ATB kan du ta med deg inntil fire barn (opp til 15 år) gratis på bussen.

Vi gjør oppmerksom på at det er et begrenset antall parkeringsplasser i området.

Apparater og utstyr som selges etter konkurransen

Oversikt over apparater og utstyr som selges etter konkurransen finner du HER.