Mosjonspartier

Mosjonspartiene er et tilbud til deg som er 40 år eller eldre. På mosjonspartiene trener vi på alt fra vanlig aerobic, diverse danser samt annen aktivitet og moro. Vi bruker også konseptet Gym X fra NGTF.

GymX: danseaerobic med lett/middels intensitet og generell  styrke (spesielt rygg og buk), balanse og bevegelighet til melodiøs og fengende musikk.

Vi tilbyr mosjonspartier i Gymsalen i Midtbyen.

Gymsalen

Treningsavgift

• Treningsavgift for høstsemesteret: 900,- (trening en dag i uken) / 1100,- (trening to dager i uken) / 1300,- (trening tre dager i uken)
  • Treningsavgift for vårsemesteret: 900,- (trening en dag i uken) / 1100,- (trening to dager i uken) / 1300,- (trening tre dager i uken)

Betalingslink for høstsemesteret sendes ut tre uker før semesteroppstart, og må betales senest en uke før oppstart. Treningsavgiften for vårsemesteret betales senest 18. januar. Husk også den årlige medlemskontigenten som betales i januar. Nye medlemmer betaler medlemskontigenten for inneværende år ved påmelding til et parti.

Timeplan

MandagerTirsdagerOnsdagerTorsdager
Kl. 19.30-20.30 (P170, Gym X)
Meld meg på