Medlemskap i foreningen

Som medlem av foreningen kan du delta på foreningens partier, konkurranser og øvrige arrangementer. Medlemmer av foreningen vil også få fortrinnsrett ved påmelding til flere av våre aktiviteter (merk at noen av fortrinnsrettene vil kreve et aktivt medlemskap), medlemsforsikring samt mulighet til å benytte seg av rabattordninger hos oss og våre samarbeidspartnere. Som medlem betaler man en årlig medlemskontigent. Medlemskapet er personlig.

Priser for medlemskap år 2022

Barn*: 200,-

* 1-15 år

Voksen*: 300,-

* 16-69 år

Honnør*: 200,-

* 70 år +

Min medlemsprofil

Vi har akkurat tatt i bruk Spoortz som medlemssystem. Ved å laste ned medlemsappen så vil du få tilgang til medlemsprofilen din. Du vil også få tilgang til partiet ditt like før oppstart, så fremt du har lastet ned appen og logget deg inn.

Last ned medlemsappen her:

• Trykk HER for å laste ned appen i Play Store
  • Trykk HER for å laste ned appen i App Store

Slik tar du i bruk den nye medlemsappen:

1. Du logger inn i appen med det mobilnummeret som du har registrert på medlemsprofilen til den eller de som er registrert som medlem i foreningen.
  2. Dersom du logger deg inn med medlemsprofilen til et av dine barn så kan du legge deg til som foresatt under menypunktet som heter «Meg». Har du flere barn så må du logge deg inn på alle barnas medlemskontoer i appen for å samle barna på én brukerkonto, som da er din egen. Trykk HER for å se fremgangsmåten med forklaring på video.
  3. Sjekk at alt av personlig informasjon er korrekt under “Personlig info”. Legg gjerne inn et profilbilde også.
  4. Når det nærmer seg oppstart så vil du få tilgang til partiet ditt i appen. Du vil også få invitasjoner til hver enkelt trening, hvor du enkelt kan gi tilbakemelding på hvorvidt du kommer på trening eller ikke.

Dersom du trenger tilgang på tidligere betalingshistorikker eller lignende så kan du logge deg inn i vårt gamle medlemssystem Weborg ved å trykke HER.

Avmelding og utmelding

Dersom du ønsker å melde deg av et parti, eller du ønsker å melde deg ut av foreningen må du sende en e-post til tt@trondhjemsturn.no med følgende informasjon:

• Ditt fulle navn
  • Partiet du ønsker å melde deg av
  • Dersom du ønsker å melde deg ut av foreningen samtidig som du melder deg av et parti må du også sende en skriftlig bekreftelse på utmeldingen

Vi anbefaler at du venter med å melde deg ut av foreningen til 31.12.XXXX.

Grasrotandelen

Som de fleste andre idrettslag og foreninger er vi avhengig av inntekter for å kunne drive våre aktiviteter. Vi setter derfor stor pris på at alle våre medlemmer med familie velger å gi sin grasrotandel til foreningen. Du kan enkelt bidra ved å registrere deg elektronisk.

Foreningens kleskolleksjon

Trykk her for å se kleskolleksjonen

Foreningens kleskolleksjon kan kjøpes hos G-sport Lefstad i Munkegata 44. Som medlem av foreningen får du 30 % rabatt på varer fra CRAFT (gjelder kun hos G-sport Lefstad).

Ved å bli fordelskunde hos G-sport og G-max får du dessuten 10 % rabatt på alle ordinære varer. Bli fordelskunde ved å registrere deg HER!

Foreningens klubbdrakter for kvinner/jenter

Ta kontakt med administrasjonen (tt@trondhjemsturn.no) om du ønsker å bestille turndrakt fra vår klubbkolleksjon.

Rabatt hos Flügger farve

Hos Flügger farve får du 20 % rabatt på hyllepris når du oppgir foreningens navn i kassen.

Flügger farve finner du på Tiller, rett over veien for City syd. Adresse: Østre Rosten 37, 7075 Tiller.