Familietime

Vi ønsker velkommen til FAMILIETIMER i Midtbyen (gymsalen) og Granåsen, hvor vi vil ha drop-in timer for små og store
fra kl. 14.00-15.00 på lørdager.

I turnhallen vil det være tilrettelagt for at små og store kan ha et høyt aktivitetsnivå gjennom å utforske og bruke utstyret i hallen. Vi vil ha flere poster og stasjoner hvor barna fritt kan velge sine favorittaktiviteter. Familietimene er dessuten et kjempeflott tilbud for barn og ungdom som går på våre partier og grupper, og som ønsker en ekstra treningsdag i turnhallen. Det vil være trenere i hallen som kan veilede både små og store som ønsker det.

Våre drop in-timer kan fint kombineres med en hyggelig lørdagstur i Midtbyen, eller en utelunsj i Granåsen.

PRIS

50,- per deltaker (hvert barn/ungdom kan ha med seg én voksen som får gratis adgang i hallen). Barn (8 år +) og ungdom kan være i hallen uten følge av voksne.

All aktivitet under våre familietimer foregår på eget ansvar. Ønsker du å være forsikret under våre familietimer må du være medlem i foreningen. Du kan melde deg inn i foreningen HER.

DATOER FOR VÅRE FAMILIETIMER (HØSTSEMESTER 2019)

• 17. august
  • 31. august
  • 7. september
  • 14. september
  • 21. september
  • 28. september (kun Granåsen)
  • 5. oktober
  • 19. oktober
  • 26. oktober (kun Granåsen)
  • 2. november
  • 9. november
  • 16. november
  • 23. november
  • 30. november

DU KAN BOOKE VÅRE FAMILIETIMER MED VIPPS:

1. Trykk på “betal”-knappen, og søk på Trondhjems Turnforening
  2. I menyen velger du kategorien “familietime i Midtbyen” eller “familietime i Granåsen”. Du vil nå se våre familietimer, og kan booke den familietimen du ønsker å være med på. Bookingen er først registrert når du har gjennomført betalingen.
  3. Ordrebekreftelsen må fremvises ved inngang til hallen under våre familietimer.

Vi gjør oppmerksom på at vi har et begrenset antall plasser på hver enkelt familietime. Vi anbefaler derfor at du booker plass på våre familietimer i god tid før familietimen starter.

Vi refunderer ikke deltakeravgiften for deltakere som ikke møter opp på våre familietimer.

Midtbyen_og_granåsen_innganger