Familiedager i høstferien

I høstferien ønsker vi velkommen til FAMILIEDAGER i turnhallen i Granåsen, hvor vi vil ha drop in-timer for små og store fra kl. 10.00-14.00 fredag-søndag (11.-13. oktober).

I turnhallen vil det være tilrettelagt for at små og store kan ha et høyt aktivitetsnivå gjennom å utforske og bruke utstyret i hallen. Vi vil ha flere poster og stasjoner hvor barna fritt kan velge sine favorittaktiviteter. Kanskje blir det en favoritt å hoppe i gropa? Eller kanskje er det artigst å hoppe bortover den lange trampolinen? Eller å klatre i ringene som henger i taket? I turnhallen er mulighetene mange!

Det vil være trenere i hallen som kan veilede både små og store som ønsker det.

Pris per time: 50,- (hvert barn kan ha med seg én voksen som får gratis adgang i hallen). Barn (10 år +) og ungdom kan være i hallen uten følge av voksne.

NB: All aktivitet under våre familiedager foregår på eget ansvar. Ønsker du å være forsikret under våre familiedager må du være medlem i foreningen. Du kan melde deg inn i foreningen HER.

DU KAN BOOKE TIME PÅ VÅRE FAMILIEDAGER MED VIPPS:

1. Trykk på “betal”-knappen, og søk på Trondhjems Turnforening
  2. I menyen velger du kategorien “familiedager i høstferien”. Du kan nå booke en eller flere timer under våre familiedager. Bookingen er først registrert når du har gjennomført betalingen.
  3. Ordrebekreftelsen må fremvises ved inngang til hallen.

Vi gjør oppmerksom på at vi har et begrenset antall plasser. Vi anbefaler derfor at du booker plass på våre familiedager i god tid før arrangementet starter.

Vi refunderer ikke deltakeravgiften for deltakere som ikke møter opp.

Vel møtt til familiedager i turnhallen i Granåsen!