Familiedager i høstferien

I høstferien ønsker Trondhjems Turnforening velkommen til FAMILIEDAGER 11.-14. oktober i turnhallen i Granåsen – hvor vi vil ha drop in-timer for små og store fra kl. 12.00-16.00 på torsdagen og fra kl. 10.00-14.00 fredag-søndag.

hall4

I turnhallen vil det være tilrettelagt for at små og store kan ha et høyt aktivitetsnivå gjennom å utforske og bruke utstyret i hallen. Vi vil ha flere poster og stasjoner hvor barna fritt kan velge sine favorittaktiviteter. Kanskje blir det en favoritt å hoppe i gropa? Eller kanskje er det artigst å hoppe bortover den lange trampolinen? Eller å klatre i ringene som henger i taket? I turnhallen er mulighetene mange!

Det vil være trenere i hallen som kan veilede både små og store som ønsker det.

Pris per time: 50,- (hvert barn kan ha med seg én voksen som får gratis adgang i hallen). Barn (10 år +) og ungdom kan være i hallen uten følge av voksne.

Våre drop in-timer kan fint kombineres med en hyggelig lunsj i uteanlegget i Granåsen!

All aktivitet under våre familiedager foregår på eget ansvar. Dersom du har betalt medlemskontigenten er du forsikret under våre familiedager. Du må ikke være medlem av foreningen for å delta på våre familiedager, men må da være oppmerksom på at du ikke er forsikret gjennom foreningen når du deltar på arrangementet. Ønsker du å bli medlem av foreningen kan du melde deg inn ved å trykke HER.

DU KAN BOOKE TIME PÅ VÅRE FAMILIEDAGER MED VIPPS:

1. Trykk på “betal”-knappen, og søk på Trondhjems Turnforening
  2. I menyen velger du kategorien “familiedager 11.-14. oktober”. Du kan nå booke en eller flere timer under våre familiedager. Bookingen er først registrert når du har gjennomført betalingen.
  3. Ordrebekreftelsen må fremvises ved inngang til hallen under våre familiedager.

Vi gjør oppmerksom på at vi har et begrenset antall plasser på våre familiedager. Vi anbefaler derfor at du booker plass på våre familiedager i god tid før familiedagene starter.

Vi refunderer ikke deltakeravgiften for deltakere som ikke møter opp på våre familiedager.