Bursdagsfeiring i Apparathallen i Midtbyen

I Apparathallen i Midtbyen er det lagt opp til en uforglemmelig bursdagsfeiring med høyt aktivitetsnivå i hele hallen. I turnkaféen eller på Forturnerrommet kan dere åpne gaver, synge bursdagssanger og servere mat og kaker.

VÅRE BURSDAGSTIDER I APPARATHALLEN

På lørdager

• Kl. 17.00-19.00
  • Kl. 18.15-20.30
  • Kl. 18.15-20.15

INFORMASJON OM BURSDAGSFEIRINGENE I APPARATHALLEN

Lørdager

Kl. 17.00-19.00

Inklusive leie av trener og turnkaféen.

Bursdagen starter med trening i Apparathallen fra kl. 17.00-18.00 (maks 25 deltakere). Treneren vil møte dere ved inngangen til hallen. Bruk gjerne garderobene til å skifte dersom dere ønsker det. Når treningen er ferdig kan dere spise, åpne gaver, synge bursdagssanger og ha det hyggelig sammen i turnkaféen, som dere disponerer fra kl. 17.15-19.00 Dersom dere ønsker å pynte bord samt varme opp mat til bursdagen anbefaler vi at dere gjør dette mens treningen pågår i Apparathallen.

NB: Turnkaféen må være ferdig ryddet kl. 19.15. Foreningen sørger for vasking av gulv i etterkant av bursdagen.

Kl. 18.15-20.30

Inklusive leie av trener og turnkaféen.

Bursdagen starter med trening i Apparathallen fra kl. 18.15-19.15 (maks 25 deltakere). Treneren vil møte dere ved inngangen til hallen. Bruk gjerne garderobene til å skifte dersom dere ønsker det. Gaver oppbevares i hallen under treningen.

Når treningen er ferdig kan dere ha felles pakkeåpning i gymsalen, før dere spiser, synger bursdagssanger og har det hyggelig sammen i turnkaféen. Dere disponerer turnkaféen fra kl. 19.15-20.30.

NB: Turnkaféen må være ferdig ryddet kl. 21.00. Foreningen sørger for vasking av gulv i etterkant av bursdagen.

Kl. 18.15-20.15

Inklusive leie av trener og Forturnerrommet

Bursdagen starter i Forturnerrommet (2. etg, rett over turnkaféen) kl. 18.15 med bespisning, gaveåpning, bursdagssanger og hygge. Kl. 19.15 møter treneren dere utenfor Apparathallen, hvor det vil være trening fra kl. 19.15-20.15 (maks 25 deltakere). Bruk gjerne garderobene til å skifte dersom dere ønsker det.

NB: Dere har tilgang til Forturnerrommet fra kl. 17.00 om dere ønsker å pynte lokalet. Lokalet må være ferdig ryddet kl. 21.00. Foreningen sørger for vasking av gulv i etterkant av bursdagen.

Vi gjør oppmerksom på at det ikke er kjøkkenfasiliteter i lokalet.

INFORMASJON OM TURNKAFÉEN

Bord og kjøkkenutstyr som benyttes under bursdagsfeiringen må rengjøres etter bruk. I turnkaféen har dere blant annet tilgang på følgende utstyr:

• Fryser
  • Kjøleskap
  • Komfyr
  • Kaffetrakter og kaffekanne (filterkaffe må medbringes)
  • Noe kjøkkenutstyr slik som blant annet serveringsbrett, kjeler og saftmugger