Bursdagsfeiring i Apparathallen i Midtbyen

I Apparathallen i Midtbyen er det lagt opp til en uforglemmelig bursdagsfeiring med høyt aktivitetsnivå i hele hallen. I turnkaféen eller på Forturnerrommet kan dere åpne gaver, synge bursdagssanger og servere mat og kaker.

VÅRE BURSDAGSTIDER I APPARATHALLEN

På lørdager

• Kl. 17.00-19.00
  • Kl. 18.00-20.00
  • Kl. 19.00-21.00

INFORMASJON OM BURSDAGSFEIRINGENE I APPARATHALLEN

Lørdager

Kl. 17.00-19.00

Inklusive leie av trener og Forturnerrommet.

Bursdagen starter med trening i Apparathallen fra kl. 17.00-18.00 (maks 25 deltakere). Treneren vil møte dere ved inngangen til hallen når bursdagen starter. Bruk gjerne garderobene til å skifte dersom dere ønsker det. Når treningen er ferdig er det klart for bespisning, gaveåpning, bursdagssanger og hygge i Forturnerrommet (2. etg., rett over turnkaféen).

Dere disponerer Forturnerrommet fra kl. 16.30. Kl. 19.30 må lokalet være ferdig ryddet og bordene vasket. Foreningen sørger for vasking av gulv i etterkant av bursdagen.

Ved bestilling av ekstra trener er maks antall deltakere 40 stk.

Vi gjør oppmerksom på at det ikke er kjøkkenfasiliteter i lokalet. Vi anbefaler derfor at all mat er ferdig tilberedt i forkant av bursdagsfeiringen.

Kl. 18.00-20.00

Inklusive leie av trener og turnkaféen.

Bursdagen starter med trening i Apparathallen fra kl. 18.00-19.00 (maks 25 deltakere). Treneren vil møte dere ved inngangen til hallen når bursdagen starter. Bruk gjerne garderobene til å skifte dersom dere ønsker det. Når treningen er ferdig er det klart for bespisning, gaveåpning, bursdagssanger og hygge i turnkaféen.

Dere disponerer turnkaféen fra kl. 17.30. Kl. 20.30 må turnkaféen være ferdig ryddet og bordene vasket. Foreningen sørger for vasking av gulv i etterkant av bursdagen.

Kl. 19.00-21.00

Inklusive leie av trener og Forturnerrommet

Bursdagen starter med trening i Apparathallen fra kl. 19.00-20.00 (maks 25 deltakere). Treneren vil møte dere ved inngangen til hallen når bursdagen starter. Bruk gjerne garderobene til å skifte dersom dere ønsker det. Når treningen er ferdig er det klart for bespisning, gaveåpning, bursdagssanger og hygge i Forturnerrommet (2. etg., rett over turnkaféen).

Dere disponerer Forturnerrommet fra kl. 19.30. Kl. 21.30 må lokalet være ferdig ryddet og bordene vasket. Foreningen sørger for vasking av gulv i etterkant av bursdagen.

INFORMASJON OM TURNKAFÉEN

Bord og kjøkkenutstyr som benyttes under bursdagsfeiringen må rengjøres etter bruk. I turnkaféen har dere blant annet tilgang på følgende utstyr:

• Fryser
  • Kjøleskap
  • Komfyr
  • Kaffetrakter og kaffekanne (filterkaffe må medbringes)
  • Noe kjøkkenutstyr slik som blant annet serveringsbrett, kjeler og saftmugger