Bursdagsfeiring i Apparathallen i Midtbyen

I Apparathallen i Midtbyen er det lagt opp til en uforglemmelig bursdagsfeiring med høyt aktivitetsnivå i hele hallen. I turnkaféen eller på Forturnerrommet kan dere åpne gaver, synge bursdagssanger og servere mat og kaker.

VÅRE BURSDAGSTIDER I APPARATHALLEN

På lørdager

I perioden 5. september – 5. desember

• Kl. 17.15-19.15
  • Kl. 18.45-20.45

INFORMASJON OM BURSDAGSFEIRINGENE I APPARATHALLEN

Lørdager

Kl. 17.15-19.15

Bursdagen starter med oppmøte utenfor hoveddøren kl. 17.05, hvor treneren vil ønske alle velkommen. Fra kl. 17.15 er det trening i hallen. Når treningen er ferdig kan dere spise, åpne gaver, synge bursdagssanger og ha det hyggelig sammen på Forturnerrommet (2. etg., rett over turnkaféen) frem til feiringen er ferdig kl. 19.15.

Dere disponerer Forturnerrommet fra kl. 16.45-19.45. Det er ikke kjøkkenfasiliteter i lokalet. Alt av mat og drikke som medbringes må derfor være serveringsklart, og kunne oppbevares i romtemperatur under hele feiringen.

Når bursdagsfeiringen er ferdig må bord, stoler og dørhåndtak rengjøres og desinfiseres. Foreningen sørger for vasking av gulv i etterkant av feiringen.

Lørdager

Kl. 18.45-20.45

Bursdagen starter med oppmøte utenfor hoveddøren kl. 18.35, hvor treneren vil ønske alle velkommen. Fra kl. 18.45 er det trening i hallen. Når treningen er ferdig kan dere spise, åpne gaver, synge bursdagssanger og ha det hyggelig sammen i turnkaféen frem til feiringen er ferdig kl. 20.45.

Dere disponerer turnkaféen fra kl. 18.00-21.15. Som følger av virussituasjonen vil det ikke være anledning til å bruke utstyret i turnkaféen. Alt av mat og drikke som medbringes må derfor være serveringsklart, og kunne oppbevares på kjøkkenbenken under hele feiringen.

Når bursdagsfeiringen er ferdig må bord, stoler, kjøkkenflater og dørhåndtak rengjøres og desinfiseres. Foreningen sørger for vasking av gulv i etterkant av feiringen.

PRIS

2000,-. For booking bruk vippsnr. 71498.

ANTALL DELTAKERE

Maks 20 deltakere totalt, inklusive ansvarlige voksne. Komplett navneliste sendes til tt@trondhjemsturn.no senest tre dager før bursdagsfeiringen starter.

SMITTEVERNSREGLER

Egne smittevernregler gjelder. Informasjon om bursdagsfeiringen samt gjeldende smittevernsregler blir sendt ut per e-post samme uke som bursdagsfeiringen arrangeres.

NB: Barn eller voksne med symptomer på sykdom kan ikke delta på bursdagsfeiringen, dette gjelder også dersom man er symptomfri men har fått påvist smitte, har vært i kontakt med noen som har vært smittet, er i karantene eller har vært i utlandet siste 10 dager.