Turnpartier 5. klasse +

På våre partier for 5. klasse + skal vi skape mestringsglede og økt selvfølelse gjennom trening av grunnleggende turn og basiselementer på alle nivåer.

Gjennomføring

Vi vektlegger basis og grunnelementer som vil gi et godt grunnlag for å innlæring av vanskeligere elementer i alle apparater. I apparatene hopp, matte, trampet, skranke, bom, bøyle, svingstang og ringer øver vi på elementer som; sving, vipp, kipp, ruller, håndstående, hjul, araber, bro, stift, salto og flikk-flakk.

Har du aldri gått på turn før? Da kan du starte en dag i uken på grunnleggende turn 5.klasse +.
Her vil fokuset være at man får en innføring av grunnelementer og basiselementer i hvert apparat.

Fra bredde til konkurranseaktivitet

Gymnaster som er på nivå 1 eller høyere, og som trener minst to dager i uken vil få tilbud om å delta i konkurranser. Det vil være mulighet for å delta i konkurranser både innenfor troppsturn og apparatturn. Det er selvfølgelig frivillig om gymnastene ønsker å delta i konkurransene.

STED

Vi tilbyr turnpartier 5. klasse + i Midtbyen.

Apparathallen i Midtbyen (nivå 1-9-partier)

Apparathallen

Gymsalen i Midtbyen (grunnleggende turnpartier)

Treningsavgift

• Treningsavgift for høstsemesteret: 2100,-. Ved påmelding betaler du 500,- av avgiften (som ikke refunderes ved en eventuell avmelding). Resterende del av treningsavgiften blir sendt ut som en egen betaling, og skal betales før oppstart.

Husk at du også må betale den årlige medlemskontigenten på 200,- for å kunne delta på våre aktiviteter.

Timeplan for høsten 2022 og våren 2023 i Gymsalen

Høstsemesteret starter opp i uke 35. Før du melder deg på et parti er det viktig at du leser informasjonen som står HER!

NB: Ved påmelding er det barnet/ungdommen du skal melde på.

Onsdag
P
161
9-12 år gutter fra kl. 17.00 – 18.30 (trening i Apparathallen). Påmelding HER.
P140
5.-7. klasse jenter kl. 19.00-20.00 | FULLT
P141 5.-10. klasse jenter kl. 20.00-21.00

Torsdag
P142
5.-10. klasse jenter kl. 20.00-21.00

Lørdag
P
162
8-12 år gutter fra kl. 12.00-13.30. Mulighet for å ha partiet som treningsdag nr. 2 per uke (trening i Apparathallen). Påmelding HER.
P143
5.-10. klasse jenter kl. 13.45-15.00. Treningsdag nr. 2 per uke (trening i Apparathallen).

Er partiet du ønsker å melde deg på fullt? I så fall kan du sette deg opp på ventelisten til partiet ved å registrere en påmelding.

Trykk HER for å gå til samlet timeplan og påmelding for alle våre partier.