Aktiviteter og tilbud

VÅRE AKTIVITETER OG TILBUD I OKTOBER
År 2018

I oktober arrangerer vi familie- og egentreningstimer i våre turnhaller. I høstferien er det treningsfri for våre barne-, ungdom- og voksenpartier. Om du ønsker å trene i høstferien kan du delta på våre populære familiedager i  hallen i Granåsen fra 11.-14. oktober. Vi avslutter måneden med å dra på Ungdomsturnstevnet som arrangeres i Malvik.

VÅRE AKTIVITETER OG TILBUD I SEPTEMBER
År 2018

I september starter høstsemesteret opp for våre barne-, ungdom- og voksenpartier. I tillegg til deltakelse på FIG nr. 2 og NM i nasjonale klasser og teamgym sr. er vi klare for både NM senior og Regional troppskonkurranse i Trondheim.

VÅRE AKTIVITETER OG TILBUD I AUGUST
År 2018

I august arrangerer vi sommeridrettsskole i våre turnhaller i Midtbyen. I tillegg reiser 20 av våre gymnaster på treningssamling for Turn kvinner og Turn menn i Kabelvåg.

VÅRE AKTIVITETER OG TILBUD I JULI
År 2018

I juli deltar flere av våre gymnaster på oppvisningsstevnet Eurogym som arrangeres i Liege. I tillegg reiser 20 av våre gymnaster på treningssamling for tropp i Svendborg.

Vi ønsker dere alle en riktig god sommer 🙂

VÅRE AKTIVITETER OG TILBUD I JUNI
År 2018

I juni arrangerer vi miniturnkurs, sommeridrettsskole og veteranfestival i våre turnhaller. 15.-17. juni er vi klare for NM junior (Turn menn og Turn kvinner) i Oslo.

VÅRE AKTIVITETER OG TILBUD I MAI
År 2018

I mai åpner påmeldingen til høst- og vårsemesterets partier og grupper. I tillegg byr vi på storslagen 17. maifeiring i turnhallen i Midtbyen, med åpen turnkafée hvor det vil være mulig å kjøpe seg noe godt å spise og drikke. I uke 20 er det oppstart for vårens miniturnkurs.

VÅRE AKTIVITETER OG TILBUD I APRIL
År 2018

13.-15. april arrangeres årets andre Alpha Factor Cup i våre haller i Midtbyen. I april deltar dessuten flere av våre gymnaster i NM Teamgym jr. i Asker samt Norges Cup nr. 1 i Bergen, i tillegg deltar vi på treningssamling for Eurogym og Turn menn (region Midt) i slutten av måneden. Timeplanen for høstsemesteret publiseres på vår nettside fredag 20. april.

VÅRE AKTIVITETER OG TILBUD I MARS
År 2018

17.-18. mars arrangerer vi klubbkonkurranse i Midtbyen. I mars deltar dessuten flere av våre gymnaster i NM Kvalik i Arendal samt Alpha Factor Cup-konkurransen i Molde. Vi deltar også på treningssamling for Eurogym 9.-11. mars, mens 3 av våre gymnaster fra Turn menn reiser på landslagssamling i påskeferien.

VÅRE AKTIVITETER OG TILBUD I FEBRUAR
År 2018

I februar gjentar vi suksessen, og arrangerer på nytt familiedager i hallen i Granåsen. I tillegg arrangerer vi blant annet regional konkurranse i troppsgymnastikk og regional samling for Turn menn. Flere av våre gymnaster reiser dessuten på Slitt JR. og Bruttosamling junior og senior – landslag troppsgymnastikk.