Partier

Foreldre og barn

Foreldre og barn består av aktiviteter som er tilrettelagt for barn som fyller 2 år i løpet av det neste året (barnet må kunne gå selv) , og helt til barnet er 4 år.

Gymlek 4-6 år

Målet med gymlek er først og fremst at barna skal ha det gøy gjennom fysisk aktivitet og samspill med jevnaldrende. Sammen med våre aktiviteter bidrar dette til å skape mestringsglede. Vi tilrettelegger aktivitetsmiljøer som gir barna utfordring, spenning og muligheter til å bruke fantasien.

Turnpartier 1.-4. klasse

På våre 1.-4. klassepartier skal vi skape mestringsglede og økt selvfølelse gjennom trening av grunnleggende turn og basiselementer på alle nivåer.

Turnpartier 5. klasse +

På våre partier for 5. klasse + skal vi skape mestringsglede og økt selvfølelse gjennom trening av grunnleggende turn og basiselementer på alle nivåer.

Trampolinepartier

På våre trampolinepartier skal vi skape mestringsglede og økt selvfølelse gjennom trening av grunnleggende turn og basiselementer ved bruk av trampoline på alle nivåer.

Parkour

Parkour er kunsten å overkomme hindringer (som et gjerde eller en vegg) for å komme seg fortest fra A til B. På partiet lærer man også Freerunning, som er ganske likt Parkour bortsett fra at man ikke nødvendigvis må komme seg fremover, men heller lage egne triks og å trene på alle slags kombinasjoner og triks som benytter seg av omgivelsene.

Ungdomsturn (13 år +)

På partiet skal vi skape mestringsglede og økt selvfølelse gjennom trening av grunnleggende turn og basiselementer på alle nivåer.

Konkurransepartier

I foreningen har vi også konkurranseaktivitet for turn kvinner, turn menn og tropp.

Voksenturn (18 år +)

På våre voksenturnpartier skal vi skape mestringsglede, selvfølelse og opplevelsesglede gjennom trening av grunnleggende turn og basiselementer på alle nivåer.

Mosjonspartier (40 år +)

Mosjonsgruppene er et tilbud til deg som er 40 år eller eldre. Her kan man trene på alt fra vanlig aerobic, diverse danser samt annen aktivitet og moro.  Vi bruker også konseptet Gym X fra NGTF.

Familietime (drop in)

På lørdager arrangerer vi FAMILIETIME fra kl. 14.00-15.00 i Midtbyen og Granåsen. I turnhallene vil det være tilrettelagt for at små og store kan ha et høyt aktivitetsnivå gjennom å utforske og bruke utstyret i hallen. Vi vil ha flere poster og stasjoner hvor barna fritt kan velge sine favorittaktiviteter. Det vil være trenere i hallen som kan veilede både små og store som ønsker det.

Hvilket nivå velger jeg?

Vi tilbyr alle nivåer (nivå 1-3 for turnpartier og nivå 1-2 for trampolinepartier) på samme parti. Du velger derfor det partiet som er satt opp for din aldersgruppe.