Paraturn

PÅMELDINGSLINKER TIL PÅMELDING FINNER DU I VÅRE TIMEPLANER HER

Vi tilbyr paraturngrupper for barn og ungdom i alderen 3-16 år.
På trening jobber vi med grov- og finmotoriske øvelser i våre apparater. Dette innebærer blant annet øvelser som å hoppe, henge, klatre, balansere og rulle. All undervisning er tilpasset hver enkelt gymnast sitt nivå.

Vi vil dele i grupper etter alder på partiet.

Vi ønsker at en foresatt/ledsager er med i aktiviteten i starten, til gymnasten eventuelt føler seg trygg nok til å delta i treningen alene. Foresatt/ledsager må være i nærheten.

Hva er paraturn?

Paraidrett brukes i dagligtalen i Norges idrettsforbund (NIF) som overordnet betegnelse for fagfeltet, i stedet for «idrett for mennesker med funksjonsnedsettelse». Seksjonen har fire målgrupper: bevegelseshemmede, hørselshemmede, synshemmede og utviklingshemmede. I Norges Gymnastikk- og Turnforbund bruker vi betegnelsen paraturn.

Timeplan for våren 2023

Vårsemesteret starter opp i uke 2. Før du melder deg på et parti er det viktig at du leser informasjonen som står HER!

NB: Ved påmelding er det barnet/ungdommen du skal melde på.

Trykk på linken “MELD PÅ” ved siden av det partiet du ønsker å registrere barnet på.

Tirsdag
P144 Para 7-18 år kl. 17.45-18.45 i Apparat hallen MELD PÅ

Torsdag
P145 Para 3-13 år kl. 16.15-17.00 i Gymsalen MELD PÅ

Er partiet du ønsker å melde deg på fullt? I så fall kan du sette deg opp på ventelisten til partiet ved å registrere en påmelding.

Treningsavgift

• Treningsavgift for høstsemesteret: Kr 2000,-
  • Ekstra dag kr 1000,-

Husk at du også må betale den årlige medlemskontigenten på 200,- for å kunne delta på våre aktiviteter.

SAMLET TIMEPLAN for alle våre partier.

Aktiviteten foregår i våre haller i midtbyen