Familietimer i påska

Trondhjems Turnforening ønsker velkommen til FAMILIETIMER i Granåsen i påska, her vil vi ha drop in-timer for store og små.
Vi har åpent mandag 15. april fra kl 10:00 – 13:00 og Tirsdag 16. april fra kl 15:00 – 18:00. Kjøp av familietimene gjøres på Vipps #71498

I turnhallen vil det være tilrettelagt for at små og store kan ha et høyt aktivitetsnivå gjennom å utforske og bruke utstyret i hallen. Vi vil ha flere poster og stasjoner hvor barna fritt kan velge sine favorittaktiviteter. Familietimene er dessuten et kjempeflott tilbud for barn og ungdom som vil trene litt ekstra i ferien. Det vil være trenere i hallen som kan veilede både små og store som ønsker det.

PRIS

50,- per deltaker (hvert barn/ungdom kan ha med seg én voksen som får gratis adgang i hallen). Barn (8 år +) og ungdom kan være i hallen uten følge av voksne. Kvittering for kjøp av time i vipps må vises frem ved oppmøte.

All aktivitet under våre familietimer foregår på eget ansvar. Dersom du har betalt medlemskontigenten er du forsikret under våre familietimer.  Du må ikke være medlem av foreningen for å delta på våre familietimer, men må da være oppmerksom på at du ikke er forsikret gjennom foreningen når du deltar på familietimene. Ønsker du å bli medlem av foreningen kan du melde deg inn ved å trykke HER.